Klant: BNP Paribas

Doelgroep: 80 banking professionals

Doel: Procesmanagement

Omschrijving: voor BNP Paribas ontwikkelden wij een bancaire businessgame waarin het belang van procesmanagement centraal stond. Als voorbeeldproces voor deze dag namen wij de situatie van een gestolen bankpas, een proces waarin eenieder zich herkent. Ruim 80 deelnemers bogen hun hoofd het stroomschema. Wat gebeurt er precies voor én achter de schermen als je een nieuwe pas aanvraagt? Welke partijen zijn daarbij betrokken? Welke KPI’s zijn belangrijk in dit end-to-end proces? En.. op welk vlak zien zij verbeteringen? Uiteraard stopten wij al deze elementen in een spannende strijd om zoveel mogelijk tevreden klanten te bemachtigen.

Categorie: Management Games

Projecten BNP Paribas 940x600px
Interesse in een maatwerk oplossing voor uw instelling/bedrijf? Vul dan het onderstaande contactformulier in voor meer informatie.

Uw naam*

Uw e-mail*

Telefoonnummer

Uw bericht